Ολοκληρώθηκαν πριν λίγο οι αρχαιρεσίες του Διγενή Νεοχωρίου, οι οποίες ανέδειξαν εκ νέου πρόεδρο το Γιώργο Αλεξίου, που ήταν και ο μοναδικός υποψήφιος για τον προεδρικό θώκο.
Κατά τη διάρκεια των αρχαιρεσιών δεν έλειψαν οι εντάσεις, με τον πρόεδρο να τονίζει ότι δε θα ήθελε να συνεργαστεί με τέσσερα από τα μέλη του απερχόμενου συμβουλίου, με το Μιχάλη Αγγελάκη και το Γρηγόρη Κυρίτση να απαντόυν σε ανάλογο ύφος.
Το λόγο πήραν και άλλα μέλη, παίρνοντας θέση για τα συγκεκριμένα.
Τελικά, αφού τακτοποιήθηκαν οικονομικά όλα τα μέλη, προχωρήσαμε στη διαδικασία των εκλογών που ανέδειξαν όπως προαναφέραμε εκ νέου πρόεδρο το Γιώργο Αλεξίου.
Αναλυτικά οι ψήφοι των υποψηφίων:
Για πρόεδρος
Αλεξίου Γεώργιος 30
Για υποψήφια μέλη
Σακελλαρίου Χρήστος 29
Μιχαήλ Ευάγγελος 23
Ζαφείρης Ευάγγελος 17
Οικονόμου Κώστας 17
Λόης Βασίλης 17
Γαλάνης Νίκος 16
Γκαγκαμάνος Ευάγγελος 15
Ρίζος Δημήτρης 12
Δεν εκλέγονται:
Γατσούλης 12
Ζιώγκος 11
Γιαννίκης 10
Εξελεγκτική επιτροπή
Γαλάνης 22
Ζαφείρης 27
Μιχαήλ 25
*Το νέο ΔΣ θα συσταθεί προσεχώς σε σώμα μέσω συμβουλίου που θα διεξαχθεί τις προσεχείς ημέρες.



