To Σάββατο το πρώτο εντός έδρας στο Μεγαλοχώρι για την Κ19 του Παναργειακού

‘Οπως το Trikalascore ενημέρωσε πρώτο η Κ19 του Παναργειακού θα χρησιμοποιήσει φέτος ως έδρα της το γήπεδο Μεγαλοχωρίου Τρικάλων, στα πλαίσια του αντίστοιχου πρωταθλήματος της SL2.

Μάλιστα, αύριο Σάββατο 26/10 η ομάδα του ‘Αργους, η οποία αποτελείται ως επί το πλείστον από ποδοσφαιριστές ακαδημιών της Θεσσαλονίκης, θα δώσει το πρώτο φετινό της εντός έδρας παιχνίδι, υποδεχόμενη τον Πανιώνιο.

Για το λόγο αυτό, το γήπεδο Μεγαλοχωρίου έχει ετοιμαστεί κατάλληλα, κατόπιν εντολής του προέδρου της Θύελλας , Νίκου Γεροκώστα.

Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 4μ.μ.

Related posts

Παραμένει για μία ακόμη χρονιά Ενωσιακός τεχνικός ο Βίκτωρας Ψύχος

Tην Κυριακή η κρίσιμη συνέλευση του Α.Ο Βαλτινού

Βράχος Καστρακίου: Πάει να “τινάξει την μπάνκα” με Νίκο Σκόνδρα, πρόταση και σε Νιαβή!!!