To κύπελλο Ερασιτεχνών που κάποιοι χλεύασαν δίνει εισιτήριο στο κύπελλο Ελλάδος για τον ΑΟ Τρίκαλα

Ο ΑΟ Τρίκαλα πριν λίγο καιρό κατέκτησε το κύπελλο Ερασιτεχνών κερδίζοντας στον τελικό με 2-1 τον Πανθρακικό.

Οι περισσότεροι χάρηκαν για αυτή τη σημαντική επιτυχία, ενώ κάποιοι λίγοι προσπάθησαν να χλευάσουν το συγκεκριμένο κύπελλο, βγάζοντας ως συνήθως κόμπλεξ και κακία.

Να που το κύπελλο Ερασιτεχνών όμως δίνει στον ΑΟ Τρικαλα τη νέα αγωνιστική σεζόν εισιτήριο συμμετοχής στο κύπελλο Ελλάδος, όντας η μοναδική ομάδα της Γ’ Εθνικής που θα έχει δικαίωμα να παίξει εκεί.

Επίσης, να σημειωθεί ότι πριν λίγες ημέρες οι κυανέρυθροι για την κατάκτηση του κυπέλλου ερασιτεχνών έβαλαν στα ταμεία τους το ποσό των 10 χιλιάδων ευρώ, έχοντας δηλαδή πολλαπλά οφέλη από αυτή την επιτυχία.

Related posts

Νέο ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ: Μετάβαση σε ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα για τον κύκλο ζωής των Δημόσιων Συμβάσεων

Η ανακοίνωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου Δενδροχωρίου για την παραμονή Κρεμμυδιώτη

Πρώτη μεταγραφική “βόμβα” από Κύπρο για τη Θύελλα Μεγαλοχωρίου