Ομιλία και προπόνηση για τον ΑΟ Τρίκαλα

Ραντεβού στις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σωτήρας έδωσαν το μεσημέρι της Δευτέρας οι παίκτες του ΑΟ Τρίκαλα.

Πριν την έναρξη της προπόνησης το τεχνικό δίδυμο Τάκης Ρούσσας και Στέλιος Αρσένος μίλησαν στους παίκτες για τα λάθη που έγιναν στον αγώνα της Κυριακής κόντρα στην Χαλκίδα. Εκεί ήρθε και η πρώτη βαθμολογική απώλεια του ΑΟΤ για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, όσο αφορά τον 3ο όμιλο.

Βέβαια ότι έγινε δεν μπορεί να αλλάξει, αλλά το αγωνιστικό στοίχημα είναι το επόμενο παιχνίδι και ο αγώνας στην Κέρκυρα με τον Αστέρα Πετριτή.

Την Τρίτη οι παίκτες θα έχουν ρεπό και από την Τετάρτη επιστροφή στην δουλειά για τον αγώνα της 4ης αγωνιστικής.

Related posts

Ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ανάμεσα στους κορυφαίους υπερυπολογιστές παγκοσμίως

Κοντά σε συμφωνία με Δαναούς ο Γιώργος Κουρμέτζας

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου