ΟΧΙ στο «Σώμα Υπαξιωματικών»: Συλλογή υπογραφών

Το Συντονιστικό Συμβούλιο των Συλλόγων Αποφοίτων Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) είναι κάθετα αντίθετο σε οποιαδήποτε σύνδεση των αποφοίτων μας με το «Σώμα Υπαξιωματικών».
Η αναταραχή και η δυσαρέσκεια που θα προκληθούν θα επηρεάσουν αρνητικά το ηθικό και την αποτελεσματικότητα των ΕΔ. Η δημιουργία ταξικού διχασμού θα υπονομεύσει την ενσυνείδητη πειθαρχία και το αξιόμαχο.
Η προσπάθεια αντικατάστασης των αποφοίτων ΑΣΣΥ με στελέχη χαμηλότερης δυνατότητας εξέλιξης και προοπτικών, ώστε να μειωθεί δραστικά το μισθολογικό κόστος και να δημιουργηθεί μια νέα στρατιωτική τάξη, πιο ελεγχόμενη και λιγότερο απαιτητική σε δικαιώματα και παροχές, υπονομεύει την επαγγελματική συνέχεια και το θεσμικό κύρος των Σχολών μας.
Η απαξίωση των Στρατιωτικών Σχολών θα οδηγήσει σε αύξηση των κενών θέσεων και αποδυνάμωση των ΕΔ. Η μαζική έξοδος εξειδικευμένων στελεχών θα υποβαθμίσει την συντήρηση των οπλικών συστημάτων, θέτοντας σε κίνδυνο την Ασφάλεια Πτήσεων και Εδάφους.
Δεν υφίσταται παρόμοιο μοντέλο Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών με τριετή φοίτηση και πανελλήνιες εξετάσεις σε καμία άλλη χώρα.
Η αναγνώριση του υψηλού επιπέδου των εισακτέων στις ΑΣΣΥ και η απονομή πτυχίου ισότιμου με τα ΑΤΕΙ είναι επιτακτική. Η άδικη και διακριτική μεταχείριση σε σχέση με άλλες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι απαράδεκτη.
ΟΧΙ στο «Σώμα Υπαξιωματικών».

Related posts

Ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ανάμεσα στους κορυφαίους υπερυπολογιστές παγκοσμίως

Τα Εκπαιδευτήρια «Αθηνά» γιόρτασαν τη λήξη των μαθημάτων και αποχαιρέτησαν τους απόφοιτους του σχολικού έτους 2025-2026

Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Κτηματολόγιο, ένα έργο το οποίο έμοιαζε πράγματι ακατόρθωτο, ολοκληρώνεται – Συμβολίζει την προσπάθεια να αφήσουμε πίσω παθογένειες δεκαετιών