Ο Κοντίνος σφυρίζει αύριο το Ζάρκο-Φηκη

Ο Βαγγέλης Κοντίνος θα είναι αύριο ο διαιτητής στην αναμέτρηση για τη Δ’ φάση του κυπέλλου ΕΠΣΤ.

Ο πολύπειρος ρεφερι θα έχει βοηθούς τους Αλεξοπουλο και Παπαγεωργίου.

Related posts

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου

Γιορτάζει την άνοδο η Αναγέννηση Παλαιοπύργου

Συνεχίζει και τη νέα σεζόν στον Α.Ο Σαραγίων ο “αρχιτέκτονας” της περσινής ομάδας Γιώργος Μουρίκης