Ο Χρήστος Σακελλαρίου με Σάκη Τζημα στην κοπή πίτας των παλαιμάχων Ολυμπιακού Βόλου!

Μέσα σε ζεστή και οικογενειακή ατμόσφαιρα οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού Βόλου έκοψαν την πατροπαράδοτη βασιλόπιτα.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του ξενοδοχείου Park και το «παρών» έδωσαν παλιές δόξες του ιστορικού συλλόγου, καθώς και ο πρόεδρος του ποδοσφαιρικού τμήματος Σάκης Τζήμας που ζήτησε να υπάρχει αγάπη και ομόνοια στον Ολυμπιακό.

Το παρόν στην εκδήλωση έδωσε και ο αεικίνητος Τρικαλινός παλαίμαχος Χρήστος Σακελλαρίου, που άφησε το δικό του στίγμα στην ομάδα της Μαγνησίας και κέρδισε ξανά τις εντυπώσεις με το χιούμορ και το ταμπεραμέντο.

Μάλιστα,  κάθισε δίπλα στον πρόεδρο Σάκη Τζημα με τον οποίο τα είπαν για αρκετή ώρα.

Σίγουρα οι ποδοσφαιριστές γνώσεις του Χρησταρα είναι πολύτιμες για κάθε παράγοντα!

Related posts

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου

Γιορτάζει την άνοδο η Αναγέννηση Παλαιοπύργου

Τα Εκπαιδευτήρια «Αθηνά» γιόρτασαν τη λήξη των μαθημάτων και αποχαιρέτησαν τους απόφοιτους του σχολικού έτους 2025-2026