Με μπαλάρα η Θύελλα Μεγαλοχωρίου “καθάρισε” το ντέρμπι με το Κεφαλόβρυσο και πάτησε κορυφή

Η Θύελλα Μεγαλοχωρίου ήταν εξαιρετική σήμερα και πήρε το ντέρμπι του 1ου ομίλου της Β’ Ερασιτεχνικής απέναντι στον ΑΟ Κεφαλόβρυσου, με σκορ 1-0.

Το συγκρότημα του Πέρι Βασιλείου, είχε γεμάτη παρουσία παίζοντας ωραίο ποδόσφαιρο και έχοντας αρκετές ευκαιρίες στο ματς, απέναντι σε μία καλή ομάδα.

Πλέον η Θύελλα βρίσκεται μόνη πρώτη με 13 βαθμούς στην κορυφή του 1ου ομίλου, αφήνοντας το σημερινό αντίπαλό της τρεις βαθμούς πίσω.

Το τέρμα που έκρινε την αναμέτρηση σημείωσε για τους γηπεδούχους ο Τζαφάι.

 

Related posts

Ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ανάμεσα στους κορυφαίους υπερυπολογιστές παγκοσμίως

Κοντά σε συμφωνία με Δαναούς ο Γιώργος Κουρμέτζας

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου