Ξεκίνησαν οι αποδεσμεύσεις στον ΑΟ Τρίκαλα-Παρελθόν δύο από τους κυανέρυθρους

Ξεκίνησαν οι αποδεσμεύσεις στον ΑΟ Τρίκαλα με την ΠΑΕ να ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με δύο ποδοσφαιριστές.

Ο λόγος για τον Κροάτη Λουκα Νίζιτς και τον Ηλία Κουλούρη που δεν κατάφερε να γράψει συμμετοχή σε επίσημο αγώνα.

Αναλυτικά:

Η ΠΑΕ ΑΟ Τρίκαλα ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Luca Nizic και Ηλία Κουλούρη. Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα τους.

Related posts

Λαϊκο-δημοτική βραδιά στις 4 Ιουλίου από τον Ασκληπιό Πιαλείας

Δημήτρης Παπαστεργίου για Pharos AI Factory: O «Δαίδαλος» είναι μόνο η αρχή – Χτίζουμε λύσεις με ελληνικό αποτύπωμα

ΣΚΟΡΑΡΑΜΕ και με Βουτσελά!!! “Βόμβα” στον άσο για το Βράχο Καστρακίου!