Ήττα Ασκληπιού από τον πρωτοπόρο Φιλαθλητικο

Την ήττα γνώρισαν τα κορίτσια του Ασκληπιού το περασμένο Σάββατο στην έδρα του πρωτοπόρου και αήτητου Φιλαλθητικού Λάρισας με 3-0 σετ . Τα κορίτσια μας έπαιξαν καλό βόλλευ αλλά κάποια παραπάνω βασικά λάθη στέρησαν το θετικό αποτέσμα . Έτσι πάνε στην Σκόπελο το επόμενο Σάββατο ( το πέμπτο συνεχόμενο εκτός έδρας παιχνίδι ) με την ελπίδα για ένα θετικό αποτέλεσμα .
Τα σετ : 25-16, 25-16, 25-15 .
ΑΣ ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ : ΛΙΑΜΠΟΥ ( ΑΡΧΗΓΟΣ) , ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ , ΜΠΟΡΙΤΣΙ , ΤΣΙΛΙΚΑ , ΧΑΤΖΗΚΑΗΜΙΔΗ , ΦΩΤΟΥΛΑΚΗ , ΚΑΡΜΟΥ , ΓΕΡΟΒΑΙΟΥ , ΜΠΟΥΡΑ , ΡΟΥΣΣΟΥ , ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ,ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ .

Related posts

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου

Γιορτάζει την άνοδο η Αναγέννηση Παλαιοπύργου

Τα Εκπαιδευτήρια «Αθηνά» γιόρτασαν τη λήξη των μαθημάτων και αποχαιρέτησαν τους απόφοιτους του σχολικού έτους 2025-2026