Γιόρτασε την επιστροφή στα “σαλόνια” της Α’ ΕΠΣΤ ο Βράχος Καστρακίου

Μια ευχάριστη και ατμόσφαιρα δημιούργησαν το απόγευμα του Σαββάτου στο γήπεδό τους παίκτες και Διοίκηση του Εθνικού Βράχου Καστρακίου για την άνοδο της ομάδας στην Α’ ΕΠΣΤ.

Η ομάδα ξαναγύρισε μετά από μια πετυχημένη πορεία και μια σύντομη γραφειοκρατική περιπέτεια… εκεί που ανήκει, στα σαλόνια της Α Ερασιτεχνικής κατηγορίας και σήμερα το γιόρτασαν ολοι βάζοντας μπρος για την  νεα αγωνιστική περίοδο μετά την ξεκούραση του καλοκαιριού!

Οι παίκτες πανηγύρισαν σηκώνοντας το κύπελλο του πρωταθλητή ψηλά ενώ πήραν και τα σχετικά μετάλλια της επιτυχίας…

Kalabakacity.gr

                                                 

Related posts

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου

Γιορτάζει την άνοδο η Αναγέννηση Παλαιοπύργου

Τα Εκπαιδευτήρια «Αθηνά» γιόρτασαν τη λήξη των μαθημάτων και αποχαιρέτησαν τους απόφοιτους του σχολικού έτους 2025-2026