Ευχαριστήριο του Διγενή Νεοχωρίου σε Θανάση Λιούτα

Το Δ.Σ. του Α.Ο. ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ‘’Ο ΔΙΓΕΝΗΣ’’ ευχαριστεί δημόσια τον Βουλευτή Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αθανάσιο Λιούτα, ο οποίος τηρώντας στο ακέραιο τη δέσμευσή του, στήριξε την ομάδα μας στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας τη ποδοσφαιρική σεζόν 2022-2023. Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι ευπρόσδεκτες και απαραίτητες, προκειμένου να συνεχίσει να υπάρχει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο στο νομό μας.

Οιχαλία 26 Απριλίου 2023

Το Δ.Σ. του Α.Ο. ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ‘’ Ο ΔΙΓΕΝΗΣ’

Related posts

Βράχος Καστρακίου: Πάει να “τινάξει την μπάνκα” με Νίκο Σκόνδρα, πρόταση και σε Νιαβή!!!

“Μήλον της έριδος” για αρκετές ομάδες αυτό το Καλοκαίρι ο Λευτέρης Μπαούτης

Εκπαιδευτήρια “Αθηνά”: Αποτελέσματα που μας γεμίζουν υπερηφάνεια!