Ευχαριστήριο του Αχιλλέα Μπάρας στην ταβέρνα η “φωλιά του κόκκορα”

Σύσσωμο το ΔΣ  και το ποδοσφαιρικό τμήμα του Αχιλλέα Μπάρας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια την ταβέρνα η “φωλιά του κόκκορα” και τους υπευθύνους τους καταστήματος, για την παράθεση γεύματος προς την ομάδα μας και τη γενικότερη στήριξη προς το σωματείο μας.

Related posts

Ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ανάμεσα στους κορυφαίους υπερυπολογιστές παγκοσμίως

Κοντά σε συμφωνία με Δαναούς ο Γιώργος Κουρμέτζας

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου