Ευχαριστήριο του Α.Ο Γοργογυρίου Κόζιακα και του Κώστα Αργυρίου σε Παναγιώτη Καραδήμα

Ο Αθλητικός Όμιλος Γοργογύριου “Κόζιακας” και εγώ προσωπικά, ως πατέρας του Λαμπρού Αργυρίου, εκφράζω τις θερμότερες ευχαριστίες στον κ. Παναγιώτη Καραδήμα για τη δωρεά μιας πλήρους στολής ποδοσφαίρου εις μνήμη του αγαπημένου μου γιου.

Η δωρεά αυτή μας συγκινεί βαθύτατα και αποτελεί μια όνηση για την μνήμη του Λαμπρού. Εκτιμούμε την ευαισθησία και τη συμπαράσταση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι η στολή θα είναι πάντα ένα σύμβολο της αγάπης και του σεβασμού μας.

Ευχαριστούμε θερμά για την τιμή που δίνετε στη μνήμη του γιου μου.

Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,
Κώστας Αργυρίου
Πρόεδρος ΑΟ Γοργογύριου “Κόζιακας”

Related posts

Συνεχίζει και τη νέα σεζόν στον Α.Ο Σαραγίων ο “αρχιτέκτονας” της περσινής ομάδας Γιώργος Μουρίκης

Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Κτηματολόγιο, ένα έργο το οποίο έμοιαζε πράγματι ακατόρθωτο, ολοκληρώνεται – Συμβολίζει την προσπάθεια να αφήσουμε πίσω παθογένειες δεκαετιών

Δεύτερη Αγωνιστική με «Πρέπει», Χαμηλά Μπλοκ και Παγίδες για τα Φαβορί