Δήμητρα/Απόλλων: Νίκη στο εξ’ αναβολής ντέρμπι και πρώτη θέση για την Κ14!

Ο εξ’ αναβολής αγώνας με τον Πύργο πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο γήπεδο της τοπικής ομάδας. Τα παιδιά μας μπήκαν νωχελικά στο πρώτο ημίχρονο και το σπατάλησαν αλλά στο δεύτερο άλλαξαν ρυθμό , βρήκαν τα πατήματά τους και με όμορφα συνδυαστικά γκολ πήραν το παιχνίδι και έτσι ανέβηκαν στην πρώτη θέση.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στα παιδιά του Πύργου που είχαν εξαιρετική εικόνα παρά τις πολλές απουσίες λόγω ασθενειών.

Related posts

Ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ανάμεσα στους κορυφαίους υπερυπολογιστές παγκοσμίως

Κοντά σε συμφωνία με Δαναούς ο Γιώργος Κουρμέτζας

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου