Δήμητρα/Απόλλων: Νίκη και για την Κ16!

Ακόμα μια νίκη πήρε και η Κ16 αυτή τη φορά με αντίπαλο τον Άγιο Οικουμενιο. Σε ένα δύσκολο τερέν βάλαμε την μπάλα κάτω , κυκλοφορήσαμε , βρήκαμε τους διαδρόμους και πετύχαμε μερικά όμορφα γκολ και δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες με τον αγώνα να τελειώνει με 3-0.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν και απ τις δυο ομάδες.
Συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε και να μαθαίνουμε παιχνίδι με το παιχνίδι , προπόνηση με την προπόνηση.

Related posts

Νέο ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ: Μετάβαση σε ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα για τον κύκλο ζωής των Δημόσιων Συμβάσεων

Η ανακοίνωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου Δενδροχωρίου για την παραμονή Κρεμμυδιώτη

Πρώτη μεταγραφική “βόμβα” από Κύπρο για τη Θύελλα Μεγαλοχωρίου