Δείπνο χαλάρωσης και ενότητας στο Μέγα Αλέξανδρο Δενδροχωρίου

Σε ένα όμορφο και ζεστό περιβάλλον ο ΜΕΓΑΣ άφησε για λίγο πισω την πίεση των αγωνιστικών υποχρεωσεων και απόλαυσε στιγμές χαλάρωσης και ενότητας .
Μία βραδιά που απέδειξε πως ο ΜΕΓΑΣ δεν είναι απλώς μια ομάδα,
αλλά μια δεμένη παρεα με κοινό όραμα και με δυνατούς δεσμούς εντός και εκτός γηπέδου .
( Ευχαριστούμε το ζαχαροπλαστείο Γ.Χυτας για το εξαιρετικό γλυκό )
Ευχαριστούμε ♥️
Συνεχίζουμε…..2026

Related posts

Λαϊκο-δημοτική βραδιά στις 4 Ιουλίου από τον Ασκληπιό Πιαλείας

Δημήτρης Παπαστεργίου για Pharos AI Factory: O «Δαίδαλος» είναι μόνο η αρχή – Χτίζουμε λύσεις με ελληνικό αποτύπωμα

ΣΚΟΡΑΡΑΜΕ και με Βουτσελά!!! “Βόμβα” στον άσο για το Βράχο Καστρακίου!