Δευτέρα μπαίνει στο γήπεδο και ο ΠΟ Φήκης

Μία από τις ομάδες που ξεκινούν αύριο προετοιμασία είναι και ο ΠΟ Φήκης.

Οι κόκκινοι που έχουν υψηλούς στόχους στο φετινό πρωτάθλημα της Α Ερασιτεχνικής πραγματοποιουν αύριο το απόγευμα την πρώτη προπόνηση στο γήπεδό τους.

Η ανάρτηση:

Νέο ξεκίνημα…
Νέα όνειρα…
Καλή Χρονιά να έχουμε…

Related posts

Νέο ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ: Μετάβαση σε ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα για τον κύκλο ζωής των Δημόσιων Συμβάσεων

Η ανακοίνωση του Μεγάλου Αλεξάνδρου Δενδροχωρίου για την παραμονή Κρεμμυδιώτη

Πρώτη μεταγραφική “βόμβα” από Κύπρο για τη Θύελλα Μεγαλοχωρίου