Bίσα και Τερζίδης στην ΑΕΦ 2025

Η ομάδα μας ανακοινώνει δύο ακόμη Φαρκαδονιους παίχτες για την σεζόν 2025-2026:
Βισα Χρήστο και Τερζίδη Ηλία .
Ο Χρήστος Βισας είχε ξεκινήσει από την ακαδημία της Φαρκαδονας στην συνέχεια αγωνίστηκε για την ομάδα του ΑΣΤΗΡ ΒΛΟΧΟΥ και τα τελευταία χρόνια για την ομάδα της ΘΥΕΛΛΑΣ ΠΕΤΡΩΤΟΥ .
Ο Τερζίδης Ηλίας έχει περάσει από τις εξής ομάδες : Α.Ε. ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ,ΘΥΕΛΛΑ ΠΕΤΡΩΤΟΥ , ΗΡΑΚΛΗ ΖΑΡΚΟΥ και ΜΠΑΡΤΣΑ ΓΡΙΖΑΝΟΥ .
Χρήστο και Ηλία σας καλωσορίζουμε και σας ευχόμαστε καλή αγωνιστική σεζόν !!!

Related posts

‘Eτοιμη να…πιάσει δουλειά η νέα διοίκηση του Διγενή Νεοχωρίου

Γιορτάζει την άνοδο η Αναγέννηση Παλαιοπύργου

Συνεχίζει και τη νέα σεζόν στον Α.Ο Σαραγίων ο “αρχιτέκτονας” της περσινής ομάδας Γιώργος Μουρίκης