Αλμπάνης:”Χάρηκα που επιτέλους ξεκινάει η SL2″

Με δήλωσή του στον ΠΣΑΠ ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ Χρήστος Αλμπάνης, εκφράζει τη χαρά του για την έναρξη της Super League και τονίζει πως ελπίζει να πάρει σειρά και η Football League.

Αναλυτικά:

«Χάρηκα με το γεγονός ότι δόθηκε επιτέλους του “πράσινο φως” για τους συναδέλφους μας στη Super League 2 κι αυτό είναι ένα πάρα πολύ όμορφο νέο. Κάτι το οποίο θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και καιρό.

Από εκεί και πέρα ελπίζω να πάρει σειρά και η Football League και θα ήθελα επιτέλους στο ποδόσφαιρο όλοι οι αρμόδιοι φορείς να συνεργαστούν για το κοινό καλό».

Related posts

Απάντησε στην ΠΑΕ ΑΕΛ ο Ντελόπουλος – «Τέθηκαν από τον κ. Νταβέλη επιπλέον οικονομικές απαιτήσεις»

Κλείνει Βαζάκα ο Απόλλων Καλαμαριάς

BOMBA στην Καρδίτσα: Αποχωρεί από την ΑΣΑ ο Παπαδημητρίου