Trikalascore

Βbq με αφορμή τη λήξη του πρωταθλήματος για τον Π.Ο Παλαιομονάστηρου

Με αφορμή την ολοκλήρωση της αγωνιστικής σεζόν η ομάδα του Π.Ο Παλαιομονάστηρου μαζεύτηκε στο “Αχίλλειον” και απόλαυσε μπάρμπεκιου που ετοιμάστηκε για τις ανάγκες της περίστασης.

Σε όμορφο κλίμα είχαμε αυτό το αποχαιρετιστήριο δείπνο, με τους παρευρισκόμενους να απολαμβάνουν τα ψητά, ενώ το αλκοόλ έρεε άφθονο  και παράλληλα να κάνουν τον απολογισμό της φετινής επιτυχημένης χρονιάς, καθώς ο ΠΟΠ στην επιστροφή στην πρώτη ερασιτεχνική κατηγορία κατάφερε να συλλέξει 30 βαθμούς.

Και το επόμενο ραντεβού δόθηκε για την έναρξη της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.

Related posts

Τα δύο γυμναστήρια τελευταίας τεχνολογίας που κάνουν θραύση στα Τρίκαλα(PICS)

admin

Νέος προπονητής στον ΑΟ Τρίκαλα ο Βαγγέλης Μπρισίμης

admin

Κίνηση που πηγαίνει μπροστά το Τρικαλινό μπάσκετ

admin