Trikalascore

Βbq με αφορμή τη λήξη του πρωταθλήματος για τον Π.Ο Παλαιομονάστηρου

Με αφορμή την ολοκλήρωση της αγωνιστικής σεζόν η ομάδα του Π.Ο Παλαιομονάστηρου μαζεύτηκε στο “Αχίλλειον” και απόλαυσε μπάρμπεκιου που ετοιμάστηκε για τις ανάγκες της περίστασης.

Σε όμορφο κλίμα είχαμε αυτό το αποχαιρετιστήριο δείπνο, με τους παρευρισκόμενους να απολαμβάνουν τα ψητά, ενώ το αλκοόλ έρεε άφθονο  και παράλληλα να κάνουν τον απολογισμό της φετινής επιτυχημένης χρονιάς, καθώς ο ΠΟΠ στην επιστροφή στην πρώτη ερασιτεχνική κατηγορία κατάφερε να συλλέξει 30 βαθμούς.

Και το επόμενο ραντεβού δόθηκε για την έναρξη της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.

Related posts

ΑΟΤ: ‘Ωρα μηδέν…

admin

Πέντε αναμετρήσεις σήμερα για τη Β’ φάση του κυπέλλου ΕΠΣΤ

admin

ΗΡΑΚΛΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ-ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ: ΣΕ LIVE STREAMING AΠ’ΤΟ ΤRIKALASCORE H ΦΙΛΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ

admin