Trikalascore

Tέλος χρονιάς με δείπνο στον μπασκετικό ΑΟΤ

Με δείπνο στην ταβέρνα Αμυγδαλιές έκλεισε η φετινή -άκρως πετυχημένη- πρώτη χρονιά του Τμήματος Μπάσκετ σε Εθνικές κατηγορίες μέσα σε πολύ καλό και ευχάριστο κλίμα, παρουσία του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής κ.Παναγιώτου Μιχάλη, του Προέδρου του Ερασιτέχνη ΑΟΤ κ.Παρδάλη Κώστα, μελών, προπονητών και παικτών.
Τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν σχετικά με τα τεκταινόμενα της περσινής χρονιάς, στιγμές που όλοι ζήσανε στο έπακρο, κάνοντας ένα μίνι απολογισμό τόσο ο κ.Παναγιώτου όσο και ο κ.Παρδάλης ευχαρίστησαν όλους όσους συνέβαλαν στη φετινή πορεία και ευχήθηκαν καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι.

Related posts

Εκκίνηση για τον ΑΠΣ Τρίκαλα τη Δευτέρα 2/9 !!!

admin

Και οι δάσκαλοι του Δημοτικού σχολείου Ταξιαρχών επέλεξαν “Μεζεδοκαμώματα” για την κοπή της πίτας τους(PICS)

admin

Συνέντευξη Τύπου για το Ψηφιακό Εργαλείο Αξιολόγησης της Εμπειρίας του Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ

admin