Trikalascore

Τελέστηκε ο Αγιασμός του μπασκετικού ΑΟΤ(PICS)

Τον καθιερωμένο αγιασμό τέλεσε σήμερα η ομάδα μας στο Δημοτικό Κλειστό Τρικάλων.
Το παρών έδωσε ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής του τμήματος μπάσκετ κ. Μιχάλης Παναγιώτου, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΤ Άκης Αναστασίου, ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης κ. Ντίνος Μπάρδας, ο αντιδήμαρχος αθλητισμού κ. Μιχάλης Λάππας, η δημοτική σύμβουλος κ. Έφη Λεβέντη και η υποψήφια βουλευτής κ. Μαρίνα Κοντοτόλη.
Χαιρετισμό απέστειλαν η βουλευτής της ΝΔ κ. Κατερίνα Παπακώστα και ο βουλευτής Τρικάλων με τη ΝΔ κ. Θανάσης Λιούτας .
Στο γήπεδο βρέθηκε και αντιπροσωπεία της Λέσχης Φίλων Θύρα 4 αλλά και ο γενικός αρχηγός του ΑΟΤ Ζήσης Κατσαντώνης.
Να θυμίσουμε ότι την Κυριακή στις 17:00 θα διεξαχθεί το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς με αντίπαλο τον Θησέα Αγριάς

Related posts

Aνεπίδεκτος μαθήσεως, έχασε βαθμούς και από την Πρόοδο Ρωγών

admin

Ο Ματσούκας στο Α.Ο Τρίκαλα-Ολυμπιακός Β’

admin

‘Ανετη νίκη της ΑΕΤ επί του Α.Ο Καλαμπάκας(PICS)

admin