Trikalascore

Σε 6 ομίλους τελικά η Γ’ Εθνική τη σεζόν 2025-26

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της ΕΠΟ σχετικά με το φορμάτ της Γ’ Εθνικής από τη σεζόν 2025-2026.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με πληροφορίες του monobala.gr την επόμενη χρονιά θα δημιουργηθούν 6 όμιλοι των 12 ομάδων, όπου οι 3 τελευταίοι από κάθε όμιλο θα υποβιβάζονται στα τοπικά πρωταθλήματα.

 

Ακόμα είναι αρκετά νωρίς για να ειπωθεί με βεβαιότητα πόσοι σύλλογοι θα προβιβάζονται στη Super League 2, ωστόσο το επικρατέστερο σενάριο είναι να πραγματοποιείται μπαράζ μεταξύ των έξι κορυφαίων ομάδων από κάθε όμιλο και να ανεβαίνουν οι τέσσερις.

Παράλληλα στη συνεδρίαση αποφασίστηκε να είναι υποχρεωτική η παρουσία στη βασική ενδεκάδα δύο ποδοσφαιριστών, οι οποίοι θα είναι κάτω των 19 ετών.

 

monobala.gr

Related posts

BOMBA στην Καρδίτσα: Αποχωρεί από την ΑΣΑ ο Παπαδημητρίου

admin

Τα Τρίκαλα στην ψηφιακή εποχή: Υπερυψηλές ταχύτητες Internet σε περισσότερα από 65 χωριά του Νομού

admin

Πρώτη προσθήκη ο Κουρουπακης στο Μεγαλοχωρι

admin