Trikalascore

Πηγαδάκι Μπουτζιώλη-Μπέντα στο στάδιο

Στο περιθώριο του σημερινού αγώνα κυπέλλου Φήκη-Νίκη Βόλου είχαμε τετ α τετ ανάμεσα στον πρόεδρο της ΕΠΣΤ Θανάση Μπουτζιώλη και τον πρόεδρο της Δήμητρας/Απόλλων και παλιό διαιτητή Τάκη Μπέντα.

Το πηγαδάκι σε πολύ καλό κλίμα, με τους δύο άνδρες να συζητούν προφανώς για την εξέλιξη του ματς, αλλά και άλλα θέματα σχετικά με το τοπικό ποδόσφαιρο, δείγμα του ότι παλιές κόντρες και αντιπαραθέσεις προφανώς ανήκουν στο παρελθόν.

Εξάλλου η διαδρομή  και η προσφορά και των δύο στο χώρο του ποδοσφαίρου είναι σημαντική και αδιαμφισβήτητη.

 

Related posts

Την Τρίτη 27/7 η ετήσια γενική συνέλευση του Α.Σ Μετέωρα

admin

Oι υποψήφιοι που εκλέγονται στο νεό Δ.Σ της ΕΠΣ Τρικάλων

admin

Οι ‘Ικαροι συγχαίρουν τον Α.Ο Τρίκαλα για την άνοδο

admin