Trikalascore

Νίκη για τις Κορασίδες του Ασκληπιού

Την πρώτη τους νίκη πήραν οι Κορασίδες του Ασκληπιού παίζοντας πολύ καλό βόλλευ στον πρώτο τους αγώνα του νέου πρωταθλήματος Κ18, κερδίζοντας τις Κορασίδες της Δεσκάτης με 3-1 σετ .
Έτσι πάνε με αισιοδοξία στο τοπικό ντέρμπυ της Κυριακής με την Άμιλλα ελπίζοντας στην δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα .
ΤΑ ΣΕΤ : 25-7, 25-19, 18-25 , 26-24 .
ΑΣ ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ : ΑΛΕΣΤΑ ( ΑΡΧΗΓΟΣ ) , ΜΑΛΑΚΑΡΙΩΤΗ , ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ , ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΥ , ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ , ΝΙΚΑ, ΓΕΡΟΒΑΙΟΥ , ΖΙΩΓΑ , ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ .

Related posts

Με Τρικαλινή εκπροσώπηση το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ΜΜΑ στην Τζακάρτα της Ινδονησίας

admin

Πρώτη ομαδική προπόνηση και κοπή πίτας του Συλλόγου Δρομέων Τρικάλων για το 2025

admin

Στις 10/3 ο 15ος Ημιμαραθώνιος “Θανάσης Σταμόπουλος”

admin