Trikalascore

Νίκη για τις Κορασίδες του Ασκληπιού

Την πρώτη τους νίκη πήραν οι Κορασίδες του Ασκληπιού παίζοντας πολύ καλό βόλλευ στον πρώτο τους αγώνα του νέου πρωταθλήματος Κ18, κερδίζοντας τις Κορασίδες της Δεσκάτης με 3-1 σετ .
Έτσι πάνε με αισιοδοξία στο τοπικό ντέρμπυ της Κυριακής με την Άμιλλα ελπίζοντας στην δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα .
ΤΑ ΣΕΤ : 25-7, 25-19, 18-25 , 26-24 .
ΑΣ ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ : ΑΛΕΣΤΑ ( ΑΡΧΗΓΟΣ ) , ΜΑΛΑΚΑΡΙΩΤΗ , ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ , ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΥ , ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ , ΝΙΚΑ, ΓΕΡΟΒΑΙΟΥ , ΖΙΩΓΑ , ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ .

Related posts

Πρωταθλητές Ελλάδος για 2η σερί χρονιά οι Pretorians του Harlem Fight Gym(PICS)

admin

5η στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα πάλης U15 η Καραγιάννη του ΑΠΣΤ

admin

Συγκίνησε η συμμετοχή του γνωστού νεαρού ΠΑΟΚτσή Γιάννη Παπαστεφανάκη στο 15ο Ημιμαραθώνιο “Θανάσης Σταμόπουλος”

admin