Trikalascore

Νίκη για τις Κορασίδες του Ασκληπιού

Την πρώτη τους νίκη πήραν οι Κορασίδες του Ασκληπιού παίζοντας πολύ καλό βόλλευ στον πρώτο τους αγώνα του νέου πρωταθλήματος Κ18, κερδίζοντας τις Κορασίδες της Δεσκάτης με 3-1 σετ .
Έτσι πάνε με αισιοδοξία στο τοπικό ντέρμπυ της Κυριακής με την Άμιλλα ελπίζοντας στην δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα .
ΤΑ ΣΕΤ : 25-7, 25-19, 18-25 , 26-24 .
ΑΣ ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ : ΑΛΕΣΤΑ ( ΑΡΧΗΓΟΣ ) , ΜΑΛΑΚΑΡΙΩΤΗ , ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ , ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΥ , ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ , ΝΙΚΑ, ΓΕΡΟΒΑΙΟΥ , ΖΙΩΓΑ , ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ .

Related posts

Συλλογή μεταλλίων απ΄το ΖΕΥΣ Τρικάλων στο 3ο Προκριματικό πρωτάθλημα Β. Ελλάδος ΕΤΑΒΕ(PICS)

admin

Διακοπές τέλος: Από Δευτέρα 4/10 οι “Diamond Fighters” επιστρέφουν σε δράση!

admin

Ξεκίνησαν οι προπονήσεις στο ΖΕΥΣ Τρικάλων Taekwondo-Mπαίνει ψηλά ο πήχης και ενόψει της νέας χρονιάς

admin