Trikalascore

Νέο δείπνο για τον Π.Ο Φήκης

Μετά το τέλος των αγωνιστικών υποχρεώσεων, η ομάδα βρέθηκε χθες και πάλι όλη μαζί για δείπνο στην ταβέρνα “ο Βύρων” στο Ελευθεροχώρι. Το δείπνο ήταν μια προσφορά του Παπαγεωργίου Θωμά, αντιδημάρχου διοικητικών- οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Πύλης.

Related posts

Κώστας Σκρέκας στη Βουλή: «Το νερό ήταν και παραμένει δημόσιο αγαθό»

admin

Ο Χρήστος Γιαλιάς είδε Α.Ο Τρίκαλα-Καναλάκι

admin

Από σήμερα 2ρες ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ❗️όλα τα μπουφάν και τα παπούτσια ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ στο karakikes shopping center(PICS)

admin