Trikalascore

Νέο δείπνο για τον Π.Ο Φήκης

Μετά το τέλος των αγωνιστικών υποχρεώσεων, η ομάδα βρέθηκε χθες και πάλι όλη μαζί για δείπνο στην ταβέρνα “ο Βύρων” στο Ελευθεροχώρι. Το δείπνο ήταν μια προσφορά του Παπαγεωργίου Θωμά, αντιδημάρχου διοικητικών- οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Πύλης.

Related posts

Το VIDEO με τις απονομές σε πρωταθλητές και φιναλίστ του τελικού

admin

Πρόεδρος Νέας Αρτάκης: “‘Εμπειρος προπονητής με προσωπικότητα ο Βαζάκας, απέρριψε προτάσεις από ισχυρά ονόματα στο επαρχιακό ποδόσφαιρο”

admin

Εκτόξευση στα 25 κρούσματα σήμερα για την Π.Ε Τρικάλων

admin