Trikalascore

Με απουσίες η προετοιμασία του ΑΟΤ για το ντέρμπι με Παλαμά

Ξεκίνησε η προετοιμασία του μπασκετικού ΑΟΤ,για το εντός έδρας ντέρμπι της Κυριακής με τους Τιτάνες Παλαμά.
Στόχος των κυανέρυθρων που επιστρέφουν στο Δημοτικό Κλειστό Τρικάλων είναι η επιστροφή στις νίκες κάτι που για να επιτευχθεί θα χρειαστεί την υποστήριξη του κόσμου.
Και αυτό γιατί το ιατρικό δελτίο είναι γεμάτο με τους Ντίνο Αργύρη, Σταύρο Αργύρη και Βαγγέλη Τσιτσάνη να ταλαιπωρούνται από ιώσεις ενώ εκτός αποστολής θα είναι και ο Γιώργος Μόσορας

Related posts

To 1o τουρνουά μπάσκετ στη μνήμη του Χρήστου Γκότα

admin

Ο Π.Ο Φήκης ζητάει τη στήριξη του κόσμου για το ματς με τη Νέα Αρτάκη

admin

Δύο νέες υποψηφιοτητες στο νικηφόρο παζλ του συνδυασμού “ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ”

admin