Trikalascore

Ξανά σε 4 ομίλους η Γ’ Εθνική τη σεζόν 2024-25

Η εκτελεστική επιτροπή της ΕΠΟ ανακοίνωσε το τι θα ισχύει για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής κατηγορίας της αγωνιστικής περιόδου 2024-25.

Αναλυτικά:

α) πρωτάθλημα με συνολικά 72 ομάδες,

β) τέσσερις όμιλοι των 18 ομάδων,

γ) ανεβαίνουν στη Super League 2 οι πρωταθλητές των τεσσάρων ομίλων

Επίσης, υποχρεωτικά κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει στην ενδεκάδα της δύο παίκτες κάτω των 21, ενώ καταργήθηκε η υποχρεωτική συμμετοχή πέντε παικτών κάτω των 21 στην αποστολή.

Τέλος, αναφορικά με τις ομάδες που υποβιβαστούν από τη Γ’ Εθνική, αυτό θα ξεκαθαρίσει όταν γίνει γνωστό πόσες ομάδες θα πέσουν από τη Super League 2.

Related posts

Πανέτοιμη για το ματς της χρονιάς η Φήκη

admin

Επιλέξτε τη διατροφή με φρέσκα ψάρια από τον “Κλάντζο” πριν τις…καταχρήσεις των Χριστουγέννων(PICS)

admin

Διακοπή προπονήσεων στους Δαναούς

admin