Trikalascore

Η “σημαία ” έμεινε στον ιστό της στον AOT BC

Η διοίκηση του ΑΟΤ BC ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με την σημαία της ομάδας μας Γιώργο Λεπενιώτη. Ο έμπειρος γκαρντ για 4η συνεχόμενη σεζόν θα φοράει τα κυανέρυθρα. Του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες.

 

Σε δηλώσεις του ο έμπειρος γκαρντ τόνισε:

Είναι χαρά μου που για ακόμη μια χρονιά θα συνεχίσω στην ομάδα του ΑΟΤ. Με βάση την περσινή πετυχημένη πορεία θα προσπαθήσουμε και φέτος για το καλύτερο. Συνεχίζουμε όλοι μαζί με τον κόσμο στο πλευρό μας.

Related posts

VIDEO με το γκολ εκτενή στιγμιότυπα και δηλώσεις από το ματς κυπέλλου Π.Ο Φήκης-Νίκη Βόλου

admin

Χρήστος Σιμορέλης: Ας μιλήσουμε με real news

admin

ΑΣΤΕΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ-ΑΟ ΤΡΙΚΑΛΑ: ΣΕ LIVE STREAMING ΑΠΟ ΤΟ TRIKALASCORE Η “ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ” ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ

admin