Trikalascore

Επέστρεψε στο “δεύτερο σπίτι” του ο Αντώνης

Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνα το “Λαδοφάναρο” Αντώνης Πλιάτσικας είναι ως γνωστόν ένας από τους πιο ένθερμους Τρικαλινούς φίλους του Ολυμπιακού.

Τα προηγούμενα χρόνια συνήθιζε ουκ ολίγες φορές, είτε με την παρέα του, είτε οικογενειακώς να δίνει το παρόν στο Γ. Καραισκάκης προκειμένου να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα, σε σημαντικές αναμετρήσεις.

Λόγω πανδημίας, αναγκάστηκε για αρκετό καιρό να βρεθεί μακριά από τις αναμετρήσεις του Ολυμπιακού, ωστόσο, απόψε επέστρεψε στο “δεύτερο σπίτι” του, για την εντός έδρας αναμέτρηση με την Αντβέρπ.

Τώρα αν θα φέρει γούρι ή όχι στους Ερυθρόλευκους θα φανεί εκ του αποτελέσματος.

Related posts

Tα “Μεζεδοκαμώματα” φιλοξένησαν σήμερα την κοπή πίτας της Μαιευτικής Κλινικής του ΓΝΤ(PICS)

admin

Θα παίζουν δύο ματς την εβδομάδα μέχρι το Μάη

admin

Eκλογές Επιμελητηρίου: Δελτίο τύπου εκλογικής επιτροπής/Υπενθύμιση, υπόδειξη εκπροσώπων

admin