Trikalascore

Εξήλθε από το νοσοκομείο το στέλεχος της ΠΑΕ Τρίκαλα με Covid19

Σύμφωνα με πληροφορίες, το στέλεχος της ΠΑΕ Τρίκαλα που νοσηλευόταν από την Παρασκευή με Covid19 και μάλιστα του χορηγήθηκε και οξυγόνο πήρε από χθες βράδυ εισιτήριο.

Η κατάσταση της υγείας του έχει βελτιωθεί αρκετά και θα συνεχίσει να αναρρώνει στο σπίτι του.

Σίγουρα πρόκειται για μία ευχάριστη είδηση, καθώς η είδηση της νοσηλείας του συγκεκριμένου ανθρώπου είχε προκαλέσει εύλογη ανησυχία στις τάξεις του Α.Ο Τρίκαλα.

Related posts

ΚΔΑΠ ΜΑΘΗΣΗ: Η… πραγματική δημιουργική απασχόληση

admin

Οι πολίτες αποκτούν αυτόματα Προσωπικό Αριθμό – 5 εκατ. πολίτες έχουν ήδη λάβει

admin

Η Θύελλα Μεγαλοχωρίου διοργανώνει μεγάλη συναυλία trap και rap μουσικής στο γήπεδο του χωριού

admin