Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα μας AKETH PIRATES για την εξαιρετική παρουσία
και την βράβευσή της στον Περιφερειακό διαγωνισμό Θεσσαλίας FIRST LEGO
League Challenge που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο το Σάββατο στις 24
Φεβρουαρίου 2024, όπου ξανά το επίπεδο από όλες τις ομάδες που συμμετείχαν
ήταν ιδιαίτερα υψηλό.
Για ακόμη μια χρονιά η ομάδα μας όχι μόνο βραβεύτηκε αλλά και κέρδισε
υψηλότατη βαθμολογία σε όλες τις θεματικές ενότητες, στο Robot Game, τον
Μηχανικό Σχεδιασμό (Robot Design) και την Καινοτόμο Λύση (Innovation Project)
εφαρμόζοντάς πάντα τις Θεμελιώδεις Αξίες (Core Values). Παράλληλα η ομάδα
κέρδισε τις θετικότερες των εντυπώσεων καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας
καθώς από το περίπτερο της συμμετοχής μας πέρασαν όλοι οι παραβρισκόμενοι
δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για το project μας και όχι μόνο.
Οι AKETH PIRATES κέρδισαν επάξια το βραβείο Robot Design, που απονέμεται σε
ομάδες με εξαιρετικές αρχές προγραμματισμού και ακέραιες πρακτικές μηχανικής,
οι οποίες δύναται να αναπτύξουν ένα ρομπότ μηχανικά ορθό, ανθεκτικό, αποδοτικό
και πραγματικά ικανό να εκπληρώσει τις αποστολές της πρόκλησης.
Μια ακόμη εξαιρετική διάκριση και βράβευση για την πολλά υποσχόμενη ομάδα
(Κωνσταντίνο Αποστολίκα, Παντελή Βαρμπομπίτη, Κωνσταντίνο Γίδα, Δημήτρη
Δάλλα, Βαγγέλη Θεοδώρου, Γιάννη Κατσιάβα, Παναγιώτη Κουτσοστέργιο,
Κωνσταντίνα Κωστούλα και Κωνσταντίνο Τσιώλη) και τους προπονητές τους (κ.
Γιώργο Γίδα και κ. Ευάγγελο Μαντζάνα).
Ως καινοτόμο project (Innovation Project) παρουσιάστηκε μια πρωτότυπη «Εικονική
περιήγηση στα διασημότερα έργα τέχνης», μένοντας σταθεροί στην βασική
θεματική του διαγωνισμού (τέχνες), η οποία δημιουργήθηκε από τα μέλη των
AKETH PIRATES. Τα παιδιά/μέλη της ομάδας οραματίστηκαν, σχεδίασαν και
δημιούργησαν έναν ψηφιακό χώρο εικονικής έκθεσης (μουσείο) με αίθουσες με
πίνακες από τους πιο διάσημους ζωγράφους παγκοσμίως (Πάμπλο Πικάσο, Βίνσεντ
Βαν Γκογκ, Κλόντ Μονέ, Λεονάρντο Ντα Βίντσι) συνοδευόμενο από ένα διαδραστικό
εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων με την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών όπως
επαυξημένη πραγματικότητα, QR αλλά και Τεχνητή Νοημοσύνη.
Στο εικονικό μουσείο εκτός από τους πίνακες, υπάρχουν πληροφορίες για τους
διάσημους ζωγράφους και τη ζωή τους καθώς και ένας αριθμός διαδραστικών
σημείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την σχετική εφαρμογή που επίσης
αναπτύχθηκε για τις ανάγκες του διαγωνισμού. Η εφαρμογή μπορεί να
λειτουργήσει σε έξυπνες συσκευές δίνοντας την ευκαιρία στους «επισκέπτες» του
μουσείου να ανακαλύψουν κάθε έκθεμα με βάση την παιχνιδοκεντρική μάθηση
(game based learning) που αποτελεί την σύγχρονη μεθοδολογία μάθησης
τοποθετώντας τον μαθητή/εκπαιδευόμενο στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής
διαδικασίας.
Το project έχει επίσης παρουσιαστεί στο πλαίσιο ημερίδας στο Μουσείο Τσιτσάνης
με θέμα «Εκπαίδευση STEAM και καινοτομία», ενώ σχολεία της περιοχής μας έχουν
ήδη εκφράσει την επιθυμία τους για επιτόπια παρουσίαση και επίδειξή του με
σκοπό την διερεύνησης της ενσωμάτωσης του καινοτόμου αυτού εργαλείου στην
εκπαιδευτική τους διαδικασία.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας Βιολάντα Cookies Α.Ε.,
STEMehop και Καρακικές Shopping Center για την υποστήριξή τους.