Σε σούπερ μάρκετ στη Λένορμαν βρέθηκε σήμερα, Τρίτη, το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Η προσπάθεια για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται», δήλωσε τονίζοντας ότι η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται τη δυσκολία των ελληνικών νοικοκυριών».
«Θέλουμε τον ανταγωνισμό, όχι αισχροκέρδεια», τόνισε σε άλλο σημείο των δηλώσεών του. Οπως είπε ο πρωθυπουργός, «οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και όπου υπάρχουν παραβάσεις, θα υπάρξουν τα πρόστιμα».
«Ηρθαμε να διαπιστώσουμε στην πράξη την αποδοτικότητα των μέτρων για μείωση των τιμών. Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα που αφορά τη λειτουργία της αγοράς και θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Να ξεχωρίσω το βρεφικό γάλα, που βλέπουμε μειώσεις 15% με 20%, γιατί οι τιμές είχαν όντως ξεφύγει. Και η προσπάθεια συνεχίζεται», είπε επίσης.
Αναφερόμενος στον κατώτατο μισθό ανέφερε: «Είμαστε σε καλό δρόμο για κατώτατο μισθό στα 950 ευρώ στο τέλος της τετραετίας».
Σημειώνεται ότι ο πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, πραγματοποιεί αυτοψία σε σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων που έχουν σκοπό τη μείωση των τιμών.
Ολόκληρη η δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη:
«Είχαμε την ευκαιρία σήμερα, μαζί με τον υπουργό, να κάνουμε μία επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας για να διαπιστώσουμε στην πράξη την αποδοτικότητα των πρόσφατων μέτρων που ρύθμισε η κυβέρνηση σχετικά με τη μείωση των τιμών σε μια σειρά από κωδικούς, περί τους 4.000, καταναλωτικά προϊόντα, απορρυπαντικά. Ήδη οι πολίτες μπορούν να τα βλέπουν σε χαμηλότερες τιμές στο ράφι.
Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας. Είναι μία συνεχιζόμενη μάχη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα σημαντικό βήμα, διαρθρωτικό βήμα, το οποίο αφορά την ίδια τη λειτουργία της αγοράς, το οποίο τελικά θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα -αυτό ελπίζουμε- με μειωμένες τιμές για τον καταναλωτή σε μια σειρά από σημαντικά προϊόντα.
Να ξεχωρίσω ιδιαίτερα το βρεφικό γάλα, ένα προϊόν το οποίο μας είχε απασχολήσει πολύ. Και με την παρέμβαση την οποία κάναμε, ουσιαστικά ρυθμίζοντας το περιθώριο του κέρδους, βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15% και 20%. Μειώσεις σημαντικές, ειδικά για τους νέους γονείς, καθώς οι τιμές το τελευταίο διάστημα είχαν όντως ξεφύγει. Και η προσπάθεια προφανώς συνεχίζεται.