Trikalascore

Δευτέρα μπαίνει στο γήπεδο και ο ΠΟ Φήκης

Μία από τις ομάδες που ξεκινούν αύριο προετοιμασία είναι και ο ΠΟ Φήκης.

Οι κόκκινοι που έχουν υψηλούς στόχους στο φετινό πρωτάθλημα της Α Ερασιτεχνικής πραγματοποιουν αύριο το απόγευμα την πρώτη προπόνηση στο γήπεδό τους.

Η ανάρτηση:

Νέο ξεκίνημα…
Νέα όνειρα…
Καλή Χρονιά να έχουμε…

Related posts

Θέαμα, όμορφα τέρματα και νίκη Αγίας Μονής απέναντι στο Βαλτινό

admin

Ο Ντίνος Βαϊόπουλος επιλέγει “Πορεία στο Μέλλον”

admin

‘Οταν η κακοπροαίρετη κριτική και η εμπάθεια παίρνουν απαντήσεις στο γήπεδο

admin